REKLAMACJA
Jeśli po zakupie towaru stwierdzisz, że jest on uszkodzony, nie funkcjonuje poprawnie lub nie odpowiada umowie, którą zawarłeś jako konsument, możesz złożyć reklamację. Zasadniczo, towar z wadą należy odesłać do sprzedawcy, aby mógł on ocenić reklamację. Jeśli masz jakiekolwiek pytania, skontaktuj się z nami, aby ustalić dalsze działania.
POZASĄDOWE ROZWIĄZYWANIE SPORÓW
Jeśli masz zastrzeżenia do transakcji lub spór ze sprzedawcą, możesz spróbować rozwiązać go poza sądem. Do rozpatrywania sporów związanych z handlem uprawnione są sądy polubowne przy wojewódzkich inspektoratach Inspekcji Handlowej. Aby skorzystać z tej możliwości, potrzebna jest zgoda obu stron.
GWARANCJA
Naszym prawnym obowiązkiem jest dostarczenie towaru bez żadnych wad. Jeśli jednak produkt, który otrzymałeś, będzie miał wady ukryte lub ulegnie uszkodzeniu podczas użytkowania z przyczyn niezawinionych przez Ciebie, możesz skorzystać z prawa gwarancyjnego, pod warunkiem, że gwarancja została udzielona np. przez producenta, importera lub sprzedawcę, warunki gwarancji zostały określone w dokumencie gwarancyjnym, który dostałeś razem z towarem, a wada, która się pojawiła, jest objęta gwarancją i nie minął jeszcze jej termin.